sentinal loop without stopping character...

aku akn mengarut disini mengikut bahasa yg aku bljar... jadi sila bljr pahamkan... hahahaha aku takut ade stalker yg mengikut... (walaupun aku stalker... aku rase aku belum cukup scary mcm stalker2 yg follow aku)...

       kehidupan ni umpama looping... aku selalu alami perkara sama yg berulang2 atasi org2 yg sama attribute n characteristic... pahamkah kalian bila aku ckp aku x suka? bila != itu ada maka ssh utk aku terima character itu biarpun kamu guna cara mcm mana sekali pun... ia adalah !=... not p cannot become p... even if you used resolution sekali pun... not p cannot become p... dlm resolution sekali pun, not p cuma memadamkan p to prove the fact is true...
       hoooo my gooodd... this two person come in my life and turn me into mad chick... like seriously? be normal.... please be normal... i'm striving right here... becoming like everyone else.. so why did you come around and mess everything up? i just want to be someone... please... let me free... i have enough problems to be settle up so don't... don't come around n mess me up.. i'm sick with it...
      apa jawapan utk rules ni yg aku lupa nk trigger? smpai looping tak jumpa character? mcm aku dikejar masa lampau... nk aku lepaskan? maka lepaskan aku... nk aku terima? aku x mahu... aku x mahu jadi zalim... jangan paksa aku jadi siapa yg bukan aku... please... you deserve someone better... jgn datang pada aku... jgn datang pada aku bila kau tak tahu siapa aku... dan aku cuma kenal kau utk sementara.. dan kau rasa kau dah rapat gile dgn aku... jgn paksa aku jadi zalim... aku x suka!!! sgt x suka... jadi sila faham bila aku berubah... makna kau dah melebihi satu tahap yg kau tak sepatutnya langkah... your maximum level is just a friend... so that's it...
       bila dlm otak aku cuma state kau as friend... you cant be more... someone else own this part of my heart... i don't know who but that's not you... so please... don't try to be me... don't try to copy me... eventhough i'm a copycat... i hate people copy me... kalau kau x ikhlas buat jgn... jgn copy aku cuma utk aku dtg pada kau... jadi diri sndiri... melainkan kau betul2 ikhlas nk berubah... jgn berubah sbb aku... sebab perubahan tuh x kekal... aku tahu... sebab aku pernah buat.. aku tahu sebab aku pernah rasa... jadi tolong.. bila kau mula berubah sbb aku... PERGI!! PERGI jauh.... jauh dari aku!!!


JUST LEAVE ME ALONE YOU WHO I DONT KNOW!!!! PLEASE!!!

aku tahu kau jatuh suka sbb muka... aku tahu kau jatuh suka sbb aku layan baik2... aku tahu kau jatuh suka sbb aku x kesah... tapi percayalah ... selagi kau kenal aku cuma dari catatan aku.... kau masih belum kenal siapa aku... belum cukup kenal... jgn buat aku percaya dan pergi jauh mcm yg lain... JGN!!! JGN PERBODOHKAN AKU!! AKU X PERCAYA!!! JADI PERGI!!!!!!!! PERGI JAUH!!! TOLOGNLAH PERGI!! jgn buat aku sakitkan sapa2 lagi... aku dh penat tanggung rasa berdosa... aku dah betul betul penat....
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment