Bukan dia... bukan masa...

     dalam keyakinanku... aku sangka aku cukup kuat dan sudah ku buang segalanya... aku sangka aku sudah bebas darinya... tak sangka masih ada sudut yang masih memilih utk setia menyimpanmu dalam ruangan hatiku... kau lihat? bodohnya dia... hahaha.. tapi sayang... tak kira bagaimana dan apa yg aku lakukan... keadaan sudah jauh berubah... kau tak disini... kau tak pernah mintak aku kembali... kau...

lepaskan aku pergi... 
itu kenyataan yang harus aku terima... bila aku mampu kau lepaskan pergi... maknanya aku masih belum cukup berharga buatmu... dan aku harus terima itu... semoga kau temu yg lebih berharga utkmu dariku... dan jika mereka kata aku tak setia kerana xmampu menunggu... maka biarkan mereka kata begitu... baik.. cukup baik dirimu buatku... aku terima kebaikanmu itu.. tapi seperti kau kata... kebaikanmu utk semua... maka aku terima, aku antara kesemua manusia yg kau bersikap baik padanya... *senyum...

big bro may u found someone u looking for as that someone wasnt me... may she be better than me.. I have found someone who dont wanna lose me in his life... n he trying his best to make me happy... n I know he can do it right... n he's doing all he could now... n Im trying too... forgetting u... slowly...

mungkin yg datang dlm mimpiku meminta aku menunggunya bukan kamu... mungkin kita bertemu pada bukan masanya kau dan aku sedia terima sesama sndiri... tapi terima kasih... kerana melayan aku dgn baik...

to my sayang... thank you for trying ur best to make me forget... to make me smile.. to make me able to lock the memories once again... now all of my memories... I let u create ur journey... our journey in it... I want us to be real... this time its not only me dreaming and chasing.. I can feel u... I can believe u are real... so I want u to be here... I want us to be real... now u know the past... so let me create my future with u... n thank you for still accept the broken me... thank you for loving this broken me... thank you for patiently treat this broken me well... thank you sayang... I need u...

please syg dont... please dont compare urself to him.. both of u are a different person.. n will never be the same... n I want to love u sayang as who u are... wait syg soon I too will be madly in love with u.. that I'm strong enough to face him with smile... holding u tight next to me...

dont let me go... dont ever let me go...
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment